BestillPriser

Når trenger du oss?

Hjemmerenhold

Les mer

Bedriftsrenhold

Les mer

Møbel- og Tepperens

Les mer

Flyttevask

Les mer

Vindusvask

Les mer

Flyttetjenester

Les mer

Befaring

GRATIS*

Befaring

GRATIS*

Befaring

GRATIS*

Desinfisering

Les mer

Hjemmekontor vask

Les mer
Ekstratjenester (Eks. Skal vi ta med støvsuger, eller vaske ovn?)
Se tjenestene
Min bestilling

Order Specifications for home cleaning

Få pristilbud og bestill
Velg tjenester før bestilling *
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Prislister

Priser

Hjemmerenhold en gang -> 50m21238 Kr135 min

Hjemmerenhold en gang 51-80m21513 Kr165 min

Hjemmerenhold en gang 81-110m21925 Kr210 min

Hjemmerenhold en gang 111-140m22200 Kr240 min

Hjemmerenhold en gang 141-180m22750 Kr300 min

Hjemmerenhold en gang 181-240m23025 Kr330 min

Ukentlig renhold -> 50m2940 Kr120 min

Ukentlig renhold - 51-80m21175 Kr150 min

Ukentlig renhold - 81-110m21410 Kr180 min

Ukentlig renhold - 111-140m21645 Kr210 min

Ukentlig renhold - 141-180m22115 Kr270 min

Ukentlig renhold - 181-240m22350 Kr300 min

Annenhver uke renhold -> 50m2960 Kr120 min

Annenhver uke renhold - 51-80m21200 Kr150 min

Annenhver uke renhold - 81-110m21440 Kr180 min

Annenhver uke renhold - 111-140m21680 Kr210 min

Annenhver uke renhold - 141-180m22160 Kr270 min

Annenhver uke renhold - 181-240m22400 Kr300 min

Hver tredje uke renhold -> 50m21103 Kr135 min

Hver tredje uke renhold - 51-80m21348 Kr165 min

Hver tredje uke renhold - 81-110m21715 Kr210 min

Hver tredje uke renhold - 111-140m21960 Kr240 min

Hver tredje uke renhold - 141-180m22450 Kr300 min

Hver tredje uke renhold - 181-240m22695 Kr330 min

Hver fjerde uke renhold -> 50m21103 Kr135 min

Hver fjerde uke renhold - 51-80m21348 Kr165 min

Hver fjerde uke renhold - 81-110m21715 Kr210 min

Hver fjerde uke renhold - 111-140m21960 Kr240 min

Hver fjerde uke renhold - 141-180m22450 Kr300 min

Hver fjerde uke renhold - 181-240m22695 Kr330 min

Flyttevask 30m23039 Kr360 min

Flyttevask 40m23442 Kr420 min

Flyttevask 50m23840 Kr480 min

Flyttevask 60m24239 Kr510 min

Flyttevask 70m24642 Kr570 min

Flyttevask 80m25040 Kr630 min

Flyttevask 90m25439 Kr660 min

Flyttevask 100m25842 Kr720 min

Flyttevask 110m26202 Kr780 min

Flyttevask 120m26562 Kr810 min

Flyttevask 130m26922 Kr870 min

Flyttevask 140m27282 Kr900 min

Flyttevask 150m27642 Kr960 min

Flyttevask 160m28002 Kr990 min

Flyttevask 170m28362 Kr1020 min

Flyttevask 180m28722 Kr1080 min

Flyttevask 190m29082 Kr1140 min

Flyttevask 200m29442 Kr1170 min

Engangs vindusvask 1-etasje (startpris)1500 Kr90 min

Fast vindusvask 1-etasje (startpris)1250 Kr90 min

Vindusvask - ekstra etasje350 Kr30 min

Vindusvask kjelleretasje250 Kr30 min

Vi tar med støvsuger550 Kr60 min

Badekar/dusjkabinett/dusjhjørne med glass138 Kr15 min

Innvendig renhold av stekeovn413 Kr45 min

Skift av sengetøy138 Kr15 min

Vask av kjøleskap413 Kr45 min

Befaring250 Kr30 min

Innvendig vindusvask413 Kr45 min

Utvendig vindusvask350 Kr30 min

kjøretillegg100 Kr15 min

Avbestillingsgebyr550 Kr60 min

Smittevask og desinfisering under 80m21000 Kr60 min

Smittevask og desinfisering 81-120m21500 Kr90 min

Smittevask og desinfisering 121-150m22035 Kr120 min

Smittevask og desinfisering 151-180m22485 Kr150 min

Smittevask og desinfisering 181-250m23235 Kr210 min

Rengjøring av møbler og tepper (startpris)1250 Kr90 min

Rengjøring av møbler og tepper (Ekstra)375 Kr30 min

Alle priser er eks MVA

1 mann + 22m3 kapasitet680,- per time

2 menn + 22m3 kapasitet980,- per time

3 menn + 22m3 kapasitet1380,- per time

3 menn + 40m3 kapasitet1680,- per time

4 menn + 40m3 kapasitet2000,- per time

AVFALLHÅNDTERING/KAST/LEVERING TIL MILJØSTASJON

Fra 680,- eks MVA

NEDPAKKING

Fra 350,- eks MVA

PIANO

Fra 2700,- eks MVA

SAFE

Fra 980,- eks MVA

- Vi bistår gjerne med våre tjenester i forbindelse med dødsbo

- Kjøretid kommer i tillegg

- 20% tillegg etter kl 18:00 og helgedager

- Tre timer minimum i helga og 2 timer minimum i ukedager

1. Finn tjeneste

Les og finn tjenesten du ønsker å bestille. Gå til bestilling og velg tjenstene du ønsker. Vi trenger også at du spesifiserer litt enkelt omfanget.

2.Vi mottar  bestillingen

Etter vi har fått ordren din, vil vi raskt behandle den og komme tilbake til deg med et forslag og en pris.

3. Godkjenning

Når du har godkjent tilbudet og vi er enige om omfang, vil våre renholdere komme som avtalt.

4. Fullfør

Les over detaljene på bestillingen før du fullfører. Velg mellom Vipps og kort løsning, betal og motta bekreftelse på e-post med kvittering.

Din kontaktinformasjon

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Info om Hjemmerenhold

HJEMMERENHOLD

Generelt om tjenesten:

Hjemmerenhold kan bestilles på hjemmesiden vår. Alle våre renholdere er ansatt gjennom en grundig rekrutteringsprosess, og har gjennomgått profesjonell teoretisk og praktisk opplæring. Vi har alltidfingeren på pulsen, og sørger for å følge opp alle ansatte slik at de heletiden er oppdatert på våre rutiner og leveransekrav.
Vi har stor respekt for ditt hjem og din private sfære. Derfor har vi inngåttpartnerskap med Gjensidige Skadeforsikring. I samarbeid med dem forsikrer vi ditt hjemfor opptil 10 millioner NOK.

Om leveransen:

Vi har med alt vi trenger av vaskeutstyr, og det eneste du trenger å står forer tilgang til støvsuger og vann. Om det ikke er tilgang til støvsuger i boligen kan du bestille dette som ekstratjeneste. I tillegg ber vi deg gjøreklar eventuelle spesialprodukter for spesielle overflater.
Etter at du har booket møter renholder opp til avtalt tid, og plukker eventueltopp nøkkel der du har etterlatt den. De fleste av våre førstegangskunder velgerå være hjemme når renholder kommer til dem, og dette er også det vi anbefaler.Dette gir deg mulighet til å gjennomgå hva du ønsker vi skal fokusere på, slik at vi lettere kan møte deres forventninger til renholdet. Hvis du, motformodning, ikke kan være hjemme er det viktig at du oppgir eventuelleopplysninger som er viktige for at renholder skal gjøre en god jobb, samt at du forteller oss hvor nøkkelen din er og hvordan vi kommer oss inn. NB: Husk å beskrive hvordan du kommer frem til boligen (feks: nummer på inngang, ringeklokke/porttelefon, etasje etc.)Hva vasker vi?

Generelt for alle rom:
• Alle frie flater under 180cm i høyden rengjøres
• Alle gulv og tepper støvsuges
• Alle gulv blir vasket med våtmopp (så lenge gulvmaterialet tålerdet)
• Rengjøring og flekkfjerning fra Dørhåndtak, dørkarmer og brytere.
• Alle speil og glassflater utenom vinduer (Innsiden av vinduer kan legges til som ekstratjeneste)
• Avfall fjernes så fremt rengjører er gitt tilgang til avfallsrom/dunker Spesielt for kjøkken:
• Rengjøring av oppvaskkummer
• Utvendig rengjøring av mikrobølgeovn, ovn, kjøleskap etc. (Innvendig vask av ovn kan legges til som ekstratjeneste)
• Kjøkkenapparater (kaffetrakter, blender, etc.) tørkes over spesielt for bad:
• Rengjøring av toalett, servant, dusj og dusjvegg
• Dusjkabinett, dusjhjørne med glass og badekar regnes som ekstra-tjenester da disse krever spesielle vaskemidler og tar lengre tid enn vanlig dusj

Alle boliger er forskjellige. Derfor er det supert om du spesifiserer om du har noen spesielle ønsker eller områder du vil vi skal fokusere ekstra på. Vi minner også om at det tar lengre tid å vaske hvis det er mye rot, og anbefaler å bestille ekstra tid om du ønsker at vi skal rydde før vi begynner å vaske.

Om du føler du ikke har fått svar på alt du lurer på kan du lese mer på vår FAQ.

Info om Bedriftsrenhold

BEDRIFTSRENHOLD
Om Bedriftsvask

weClean har de fem siste årene vært Nordens ledende servicetilbyder på renholdstjenester levert via digitale flater. Det siste årene har vi åpnet opp for bedriftsmarkedet, og leverer allerede våre tjenester til bedrifter som ønsker moderne, lovlige og profesjonelle løsninger.

Vi tilbyr bedriftsrenhold, både fast og on demand. On-demand er perfekt for små bedrifter som ønsker sporadisk renhold, og du kan bestille det via nettsiden vår. Om du ønsker fast renhold til din bedrift kommer vi gjerne innom for en befaring.

Vi er best på små- og mellomstore bedrifter. Per i dag leverer vi til alt fra bedrifter med 20 kvadratmeter store lokaler én gang i kvartalet, til bedrifter som har 9000 kvadratmeter og renhold hver dag.

Fordelen med å bruke weClean:

- Åpenhet – kunden betaler kun for det vi leverer.

Vi leverer en fulltransparent løsning der du som kunde har full innsikt i hva du betaler for

- Teknologi & drift – vi investerer i og fokuserer på digitale flater for å optimalisere drift og rapportering.

- Solidaritet – våre renholdere er juridisk sikret fremtidig utbytte av sunn drift i selskapet. Slik belønner vi våre ansatte for å bidra til å optimalisere renholdstilbudet vi leverer til kunden.

Info om Flyttevask

FLYTTEVASK

Generelt om tjenesten:

Flyttevask kan bestilles på hjemmesiden vår eller via telefon. Prisene og tidsestimatene du finner i appen på nettsiden forutsetter at boligen er tømt og ryddet ved renholders ankomst. Alle våre renholdere er ansatt gjennom en grundig rekrutteringsprosess, og har gjennomgått profesjonell teoretisk og praktisk opplæring. Vi har alltid fingeren på pulsen, og sørger for å følge opp alle ansatte slik at de hele tiden er oppdatert på våre rutiner og leveransekrav.
Vi har stor respekt for ditt hjem og din private sfære. Derfor har vi inngått partnerskap med Gjensidige Skadeforsikring. I samarbeid med dem forsikrer vi ditt hjem for opptil 10 millioner NOK.

Om leveransen:

Vi har med alt vi trenger av vaskeutstyr, og det eneste du trenger å står for er tilgang til støvsuger og vann. Om det ikke er tilgang til støvsuger i boligen kan du bestille dette som ekstratjeneste. I tillegg ber vi deg gjøre klar eventuelle spesialprodukter for spesielle overflater.
Etter at du har booket møter renholder opp til avtalt tid, og plukker eventuelt opp nøkkel der du har etterlatt den. De fleste av våre kunder velger å være hjemme når renholder kommer til dem, og dette er også det vi anbefaler. Dette gir deg mulighet til å gjennomgå hva du ønsker vi skal fokusere på, slik at vi lettere kan møte deres forventninger til renholdet. Hvis du, mot formodning, ikke kan være hjemme er det viktig at du oppgir eventuelle opplysninger som er viktige for at renholder skal gjøre en god jobb, samt at du forteller oss hvor nøkkelen din er og hvordan vi kommer oss inn. NB: Husk å beskrive hvordan du kommer frem til boligen (feks: nummer på inngang, ringeklokke/porttelefon, etasje etc.)

Om leveransen:

Generelt for alle rom:
•   Alle vegger og tak tørrmoppes
•   Alle gulv og tepper støvsuges
•   Alle gulv blir vasket med våtmopp (så lenge gulvmaterialet tåler det)
•   Rengjøring og flekkfjerning fra Dørhåndtak, dørkarmer og brytere, strømuttak og lister.
•   Alle speil og glassflater utenom vinduer rengjøres (Innvendig og utvendig av vinduene kan legges til som ekstratjenester)
•   Alle overflater rengjøres
•   Avfall fjernes så fremt rengjører er gitt tilgang til avfallsrom/dunker Spesielt for kjøkken
:•  Rengjøring av oppvaskkummer og kran
•  Rengjøring av alle overflater og fronter
•  Rengjøring på innsiden av alle skuffer og skap
•   Utvendig rengjøring av mikrobølgeovn, ovn, kjøleskap etc. (Innvendig vask av hvitevarer kan legges til som ekstratjeneste)
•  Renhold av kjøkkenvifte kan legges til som ekstratjeneste. Spesielt for bad:
•   Rengjøring av toalett, servant, dusj og dusjvegg
•   Skrubb av fliser og fuger
•   Dusjkabinett, dusjhjørne med glass og badekar regnes som ekstra-tjenester da disse krever spesielle vaskemidler og tar lengre tid enn vanlig dusj

For oss visningsvask eller etter oppusing vask tar samme tid og materialer som flyttevask. Så du kan velge flyttevask på nettsiden og inkludere informasjon at du trenger visningsvask eller etter oppusing vask.

Om du føler du ikke har fått svar på alt du lurer på kan du lese mer på vår FAQ.

Info om Vindusvask

VINDUSVASK

1 OM TJENESTEN

1.1 Informasjon om weClean NorgeAS
weCleanNorge AS AS, org. Nr.916527756 (heretter «weClean») har forretningsadresse Schweigaards gate 34E,0191 Oslo. weClean tilbyr privatkunder (heretter «kunde») utvendig vindusvaskav bolig.

1.2 Om tjenesten
Tjenesten innebærer vask av alle ytre vindusflater (selve glasset) – eller særskilt avtalt arbeidsmengde – på bygningens yttervegg inntil ca. 15 meters høyde fra bakken, og vindusflater påbalkonger opptil 4 meters høyde (2. etasje) (heretter benevnt «vask»). Tilgangtil balkong gies ved at kunde stiller stige til disposisjon. Bruk av stige forutsetter en jevn og trygg flate som stiger kan plasseres på og støttes oppmot. Øvrige balkonger forutsetter tilgang fra innsiden av boligen. Vi kan ikke vaske vinduer eller glassrekkverk som krever at vi må opp på usikrede tak ellersom av andre grunner ikke er tilgjengelige. Dersom vi er avhengig av at noen erhjemme for å slippe oss til ved enkelte vinduer, må dette avklares nårtjenesten bestilles. Vinduer som er sperret av solskjerming eller som av andregrunner ikke er tilgjengelige, vil ikke bli vasket. Vinduer med sikkerhetsrekkverk eller liknende, vil vaskes så godt det lar seg gjøre. Glassrekkverk, innglassede balkonger, vinterhager og andre glassflater som er ikke vanlige vinduer, er ikke en del av den avtalte vindusvasken. Vask av slike glassflater, og pris for dette, skal avtales særskilt. Vask av vinduskarmer og -brett må også avtales særskilt.

1.3
Kvalitet på weCleans metode gir best resultat etter flere runder med vask. Etter første vask kan det forekommehvite spor, striper eller prikker på vinduene. Dette er normalt, og skyldesrester av tidligere såpe (weClean bruker ikke såpe til utvendig vindusvask) i glasset eller at vinduene er svært skitne. Dette utgjør ikke en mangel. Etter første vask vil glasset bli relativt rent og blankt, med mindre vinduet er gammelt og slitt eller har andre skader. Ved spesielle tilfeller, hvor det f.eks. er mye såperester, kan det ta opptil tre vask før vinduene blir heltrene. weClean anbefaler vask tre ganger i året for at en god kvalitet skal oppnås og opprettholdes.

1.4 Konfidensialitet
Alle opplysninger om våre kunder behandles konfidensielt.

1.5 Aksept av avtalen
Ved bestilling av vask vil kunde motta de alminnelige kjøpsbetingelsene for utvendig vindusvask («vilkårene»). Ved kundens mottak av vilkårene er det inngått bindende avtale mellom kunden ogweClean. Kunden er dermed bundet av vilkårene i dette dokumentet. Dersom kunden ikke aksepterer vilkårene, må kunden meddele dette skriftlig til weClean,senest innen 48 timer før vask skal utføres.

2 PRIS

2.1 Prisforbehold
Alle våre priser er basert på den estimerte tiden som brukes for å utføre tjenesten. Det er kundens ansvar å oppgi boligens reelle størrelse ved bestilling og eventuelle egenskaper som kan ha betydning for arbeidets omfang og tidsbruk. Dersom en bolig avviker fra beskrivelsen gitt ved bestilling med hensyn til størrelse, type eller tilgjengelighet, eller at vask av vinduene krever langt mer tid enn forutsattfor prisen. Hvis vinduene er spesielt skitne (f.eks. nybygg med murpuss o.l.) slik at det kreves vask i flere omganger, forbeholder weClean seg retten til åjustere den på forhånd avtalte prisen tilsvarende det merarbeidet som avviketmedfører. weClean vil foreta årlig prisregulering i henhold tilkonsumprisindeks per 1. mars 2018.

2.2 Periodisk renhold
Kunde har mulighet til å inngå avtale om fast periodisk leveranse av tjenesten. I disse tilfellene vil kundefå tilbud om tre årlige vask til redusert pris. Renholdet blir fordelt utovermånedene fra mars/april til oktober, avhengig av værforholdene. weClean vaskerikke vinduer i vintermånedene av sikkerhetsmessige hensyn. Ved inngåelse avavtale forplikter kunde seg til de to neste tjenesteleveransene. Ved avtale omfast renhold vil weClean sende epost med informasjon og tidspunkt for neste vask ca tre måneder etter foregående vask. Om denne datoen ikke skulle passe erdet kundes ansvar å informere om dette minimum 48 timer før avtalt utførelse,slik at vi kan sette opp en ny avtale.

2.3 Betaling
Tjenestene skal være forhåndsbetalte. Kundene foretar betaling gjennom bestillingssystemet, deretter leverer vi tjenestene som bestilt.

3 AVBESTILLING

3.1 Enkeltbestillinger
Ved avbestilling av vindusvask senere enn 24 timer før avtalt vindusvask, plikter kunden å betale forrenholdet i sin helhet.

3.2 Periodisk vask
Har kunden akseptert periodisk vindusvask jf. punkt 2.2, må avbestilling skje ved skriftlig henvendelse til support@weclean.no senest én uke før neste avtalte vask.
Om kunde ønsker å si opp før weClean har levert tjenesten tre ganger totalt, vil kunde belastes full pris for tjenestene som allerede har blitt levert. (Se punkt 2.2)

4 KUNDENS PLIKTER

4.1 Riktige opplysningerKunden plikter å gi weClean riktige opplysninger om boligens størrelse og type ved bestilling, og informereom forhold som kan ha betydning for å kunne fastsette arbeidets omfang.

4.2 Forberedelse av boligen

4.2.1 Merking av bolig og vinduerVed bestilling må kunden oppgi adresse og navn på boligen hvor vindusvasken skal utføres. Det forutsettes atboligen er tydelig merket slik at boligen lett kan identifiseres. Dersom detkun er enkelte vinduer på et bygg som skal vaskes, må kunden gi beskjed til weClean og merke vinduene som skal vaskes på en tilstrekkelig synlig måte, for eksempel ved bruk av tape, papirark eller lapper på innsiden av ruten. Dersom kundenikke har merket vinduene, må kunden betale for de vinduene som weClean faktiskhar vasket.

4.2.2 Øvrige forberedelser
Kunden er ansvarlig for å forberede boligen til vask av vinduer, heise opp eventuell solskjerming og lukke igjen ventilasjons luker og vinduer før planlagt vindusvask. Eventuelle temperaturmålere eller liknende på vinduer som kan falle av under vasking, børfjernes. Om disse ikke er fjernet står ikke weClean erstatningsansvarlig vedeventuell skade.

4.3 Tilgjengelighet
Kunden er ansvarlig for at boligener tilgjengelig for vask Dette innebærer at biler som sperrer innkjørselen, containere, trampoliner og liknende som kan være i veien for vår bil, våre slanger eller stiger, må flyttes før avtalt vask. Dersom sperringerikke er fjernet, kan dette medføre at vi ikke kan vaske enkelte vinduer. Husetsvannkran på være tilgjengelig og vann må være skrudd på. Dersom vasking ikke kanskje uten kundens tilstedeværelse slik avtalt i henhold til punkt 1.2, og kunden ikke er til stede ved avtalt vask, vil kunden – til tross for at vaskikke ble utført – bli fakturert i henhold til avtale.
Ved periodisk vask vil weClean sende ut varsel til kunden med informasjon om hvilken dag og tidspunkt neste vask vil gjennomføres på. Dette varselet sendes til kundens oppgittee -postadresse. Kunden er ansvarlig for at korrekt e-postadresse er oppgitt, samt å sørge for at e-poster fra weClean ikke blir lagt i «spam»-mappen i kundens e-postklient. Dersom kunden som følge av ovennevnte forhold ikke harfått kunnskap om den avtalte vasken, er dette kundens ansvar, og weClean forbeholder seg retten til å gjennomføre den planlagte vasken. Dersom dette ikke er mulig grunnet manglende tilgjengelighet, eller kunden ikke ønsker atvask blir gjennomført, har weClean rett til å fakturere kunden i henhold tilopprinnelig avtale mellom partene.

4.4 Verdifulle gjenstander
Kunden skal selv flytte biler,vaser og krukker, lykter eller andre gjenstander som kan skades ved utføringenav vårt arbeid.

4.5 Erstatning dersom tjenestenikke kan utføres grunnet kundens forhold
Dersom weClean på grunn avmanglende medvirkning fra kundens side etter punkt 4.1 til 4.5 ikke kan utførevindusvask som avtalt, vil weClean kunne kreve erstatning for tap og kostnaderdette medfører.

5 KUNDENS RETTIGHETER VED MANGLERVED TJENESTEN

5.1 Reklamasjon
weClean oppfordrer kunden til å gi beskjed så raskt som mulig dersom kunden mener at resultatet ikke er tilfredsstillende, eller om kunden mener det er oppstått skader som følge avvasken. Kunden må reklamere på eventuelle mangler ved tjenesten innen rimeligtid og senest innen 5 løpedager etter at kunden oppdaget eller burde oppdaget mangelen.

5.2 Retting
Ved reklamasjon på forhold som etter loven utgjør en mangel, skal weClean rette mangelen innen rimelig tid. Dersom kunden mener vasken er mangelfull, plikter kunden å sende innredegjørelse sammen med bilder eller annen nødvendig dokumentasjon på forholdet som kunden mener utgjør en mangel. Dersom slik dokumentasjon ikke blir oversendt samtidig med mangelsinnsigelsen, plikter weClean ikke å foreta besiktigelse og eventuell retting av forholdet. Redegjørelse og bilde dokumentasjon sendes til support@weclean.no.

6 ERSTATNING
weClean er ikke ansvarlig forskader på boligen som skyldes at vinduer, ventilasjonsluker eller andre åpninger har stått åpne, at vinduene ikke er tette, at bygningen eller områdene rundt bygningen, materialer/møbler eller lignende som ikke er flyttet, ikke tåler vann – eller øvrig utstyr og driftsløsøre som weClean benytter i forbindelse med vaskeoppdraget. weClean er heller ikke ansvarlig for vinduer som sprekker eller knuses fordi de er gamle, skadet, eller på annen måte ikke holder normal standard. Tilsvarende gjelder for hele eller deler av sprosser som løsner eller faller av.

Force Majeure
Selskapet er ikke ansvarlig for forsinkelsereller tilfeller der force majeure gjør det umulig å levere tjenesten. Eksempler: streik, opprør, naturkatastrofer, strømbrudd eller manglende telefondekkning.

Info om Møbel- og Tepperens

MØBEL- OG TEPPERENS

1 OM TJENESTEN

1.1 Informasjon om weClean NorgeAS
weCleanNorge AS AS, org. Nr.916527756 (heretter «weClean») har forretningsadresse Schweigaards gate 34e,0191 Oslo. weClean tilbyr privatkunder (heretter «kunde») møbel- og tepperens i bolig.

1.2 Om tjenesten
Tjenesten innebærer forhåndsbestilt vask av møbler og tepper. Dersom vi er avhengig av at noen er hjemme for å spesifisere hvilke møbler eller tepper som vaskes, må dette avklares når du bestiller tjenesten. Møbler eller tepper som er blokkert eller ikke er tilgjengelige av andre grunner, blir ikke vasket.

1.3Kvalitet på
weCleans metode gir best resultat etter to runder med vask. Etter vask kan det forekomme noen deler av møbler og tepper være lysere eller mørkere. Dette er normalt, hvis møbler og tepper var svært skitne eller hadde vanskelige flekker. Dette utgjør ikke en mangel. Etter vask vil møblene og teppene bli rent og blankt, med mindre møblene og teppene er gammelt og slitt eller har andre skadet. weClean anbefaler vask minimum en gang i året for at en god kvalitet skal oppnås og opprettholdes.

1.4 Konfidensialitet
Alle opplysninger om våre kunder behandles konfidensielt.

1.5 Aksept av avtalen
Ved bestilling av vask vil kunde motta de alminnelige kjøpsbetingelsene for møbel- og tepperens («vilkårene»). Ved kundens mottak av vilkårene er det inngått bindende avtale mellom kunden og weClean. Kunden er dermed bundet av vilkårene i dette dokumentet. Dersom kunden ikke aksepterer vilkårene, må kunden meddele dette skriftlig til weClean,senest innen 48 timer før vask skal utføres.

2 PRIS

2.1 Prisforbehold
Alle våre priser er basert på den estimerte tiden som brukes for å utføre tjenesten. Det er kundens ansvar å oppgi alle møbler, og teppe størrelse ved bestilling og eventuelle egenskaper som kan ha betydning for arbeidets omfang og tidsbruk. Dersom bestillingen avviker fra beskrivelsen gitt ved bestilling med hensyn til størrelse, type eller tilgjengelighet, eller at møbel- og tepperens krever langt mer tid enn forutsatt for prisen, eller hvis møbler og tepper er spesielt skitne slik det tar mer tid å vaske, forbeholder weClean seg retten til å justere den på forhånd avtalte prisen tilsvarende det merarbeidet som avviket medfører. weClean vil foreta årlig pris regulering i henhold til konsum prisindeks per 1. mars 2018.

2.2 Spesialtilbud
For kunder som har kontrakt for fast hjemmerenhold, gir vi 10% rabatt.

2.3 BetalingTjenestene skal være forhåndsbetalte. Kundene foretar betaling gjennom bestillingssystemet, deretter leverer vi tjenestene som bestilt.

3 AVBESTILLING

3.1 Enkelt Bestillinger
Ved avbestilling av møbel- og tepperens senere enn 24 timer før avtalt vindusvask, plikter kunden å betale for renholdet i sin helhet.

4 KUNDENS PLIKTER

4.1 Riktige opplysninger
Kunden plikter å gi weClean riktige opplysninger om møbel- og tepperens størrelse og type ved bestilling, og informere om forhold som kan ha betydning for å kunne fastsette arbeidets omfang.

4.2 Forberedelse til møbel- og tepperens

4.2.1 Merking
Ved bestilling må kunden oppgi adresse og navn på boligen hvor møbel- og tepperens skal utføres. Det forutsettes at boligen er tydelig merket slik at boligen lett kan identifiseres. Dersom det kun er enkelte møbler og tepper som skal vaskes, må kunden gi beskjed til weClean og merke møbler og tepper som skal vaskes på en tilstrekkelig synlig måte, eller sende bilder via e-post. Dersom kunden ikke har merket møbler og tepper, må kunden betale for de møbler og tepper som weClean faktisk har vasket.

4.2.2 Øvrige forberedelserKunden er ansvarlig for å forberede møbler og tepper til vask. Alle gjenstander, klær, tepper, osv. bør fjernes fra møbler og tepper som ikke er gjenstand for vasking. Om disse ikke er fjernet står ikke weClean erstatningsansvarlig ved eventuell skade, og det vil også belaste ekstra for den tiden brukes å fjerne det.

4.3 Tilgjengelighet
Kunden er ansvarlig for at møbler og tepper tilgjengelig for vask. Det betyr å gi bilen vår tilgang til anlegget og en parkeringsplass. Dersom sperringer er på veien, eller parkeringsplassen ikke er gitt, vil vi belaste ekstra. Warmtvannkran, strøm og vannavløp på være tilgjengelig.

4.4 Verdifulle gjenstander
Kunden skal selv flytte alle gjenstander som kan skades ved utføringen av vårt arbeid.

4.5 Erstatning dersom tjenesten ikke kan utføres grunnet kundens forhold
Dersom weClean på grunn av manglende medvirkning fra kundens side etter punkt 4.1 til 4.4 ikke kan utføre møbel- og tepperens som avtalt, vil weClean kunne kreve erstatning for tap og kostnader dette medfører.

5 KUNDENS RETTIGHETER VED MANGEL VED TJENESTEN

5.1 Reklamasjon
weClean oppfordrer kunden til å gi beskjed så raskt som mulig dersom kunden mener at resultatet ikke er tilfredsstillende, eller om kunden mener det er oppstått skader som følge av vasken. Kunden må reklamere på eventuelle mangler ved tjenesten innen rimelig tid og senest innen 2 løpedager etter at kunden oppdaget eller burde oppdaget mangelen.

5.2 Retting
Ved reklamasjon på forhold som etter loven utgjør en mangel, skal weClean rette mangelen innen rimelig tid. Dersom kunden mener vasken er mangelfull, plikter kunden å sende innredegjørelse sammen med bilder eller annen nødvendig dokumentasjon på forholdet som kunden mener utgjør en mangel. Dersom slik dokumentasjon ikke blir oversendt samtidig med mangelsinnsigelsen, plikter weClean ikke å foreta besiktigelse og eventuell retting av forholdet. Redegjørelse og bilde dokumentasjon sendes til support@weclean.no.

6 ERSTATNING

weClean er ikke ansvarlig for skader på møbler eller tepper på grunn av deres forringelse, for skader som oppstår hvis møbler og tepper ikke tåler vann, og for skader forårsaket av flytting av møbler og tepper på grunn av utilgjengelighet. weClean er heller ikke ansvarlig for møbler og tepper som rives fordi de er gamle, skadet, eller på annen måte ikke holder normal standard.

Force Majeure
Selskapet er ikke ansvarlig for forsinkelser eller tilfeller der force majeure gjør det umulig å levere tjenesten. Eksempler: streik, opprør, naturkatastrofer, strømbrudd eller manglende telefondekning.

Info om Flyttetjenester

1 OM TJENESTEN

1.1 Informasjon om weClean NorgeAS
Herunder referet som weFlytter.

weCleanNorge AS AS, org. Nr.916527756 (heretter «weClean») har forretningsadresse Schweigaards gate 34e,0191 Oslo. weClean tilbyr privatkunder (heretter «kunde») flytte, bære og pakketjenseter til privat og bedriftskunder under merkenavnet weFlytter.

1.2 Om tjenesten

Tjenesten innebærer forhåndsbestilt avfallshåndtering, flytte, bære og pakketjenester. Dersom vi er avhengig av at noen er hjemme for å spesifisere hvilke møbler eller objekter som skal flyttes, må dette avklares når du bestiller tjenesten. Objekter som er blokkert eller ikke er tilgjengelige av andre grunner, blir ikke flyttet.

1.3 Konfidensialitet

Alle opplysninger om våre kunder behandles konfidensielt.

1.4 Aksept av avtalen

Ved bestilling av våre tjenester vil kunde motta de alminnelige kjøpsbetingelsene for våre tjenester. Ved kundens mottak av vilkårene er det inngått bindende avtale mellom kunden og weClean. Kunden er dermed bundet av vilkårene i dette dokumentet. Dersom kunden ikke aksepterer vilkårene, må kunden meddele dette skriftlig til weClean,senest innen 48 timer før tjenesten skal utføres.

2 PRIS

2.1 Prisforbehold

Alle våre priser er basert på den estimerte tiden som brukes for å utføre tjenesten. Det er kundens ansvar å oppgi alle møbler, og objekter størrelse ved bestilling og eventuelle egenskaper som kan ha betydning for arbeidets omfang og tidsbruk. Dersom bestillingen avviker fra beskrivelsen gitt ved bestilling med hensyn til størrelse, type eller tilgjengelighet, eller at tjenesten krever langt mer tid enn forutsatt for prisen, forbeholder weFlytter seg retten til å justere den på forhånd avtalte prisen tilsvarende det merarbeidet som avviket medfører. weFlytter vil foreta årlig pris regulering i henhold til konsum prisindeks per 1. mars 2018.

2.2 BetalingTjenestene skal være forhåndsbetalte. Kundene foretar betaling gjennom bestillingssystemet, deretter leverer vi tjenestene som bestilt.

3 AVBESTILLING

3.1 Enkelt BestillingerVed avbestilling av våre tjenester senere enn 24 timer før avtalt utførelse, plikter kunden å betale for tjenesten i sin helhet.

4 KUNDENS PLIKTER

4.1 Riktige opplysninger

Kunden plikter å gi weFlytter riktige opplysninger om arbeidets størrelse og type ved bestilling, og informere om forhold som kan ha betydning for å kunne fastsette arbeidets omfang.

4.2 Forberedelse til flytting

4.2.1 MerkingVed bestilling må kunden oppgi adresse og navn på boligen/eiendommen hvor tjenesten skal utføres. Det forutsettes at eiendommen er tydelig merket slik at eiendommen lett kan identifiseres. Dersom det kun er enkelte objekter som skal flyttes, må kunden gi beskjed til weFlytter og merke møbler og objekter som skal flytytes på en synlig måte, eller sende bilder via e-post.

4.2.2 Øvrige forberedelser

Kunden er ansvarlig for å forberede møbler og objekter for flytting. Alle gjenstander, klær, tepper, osv. bør fjernes fra som ikke er gjenstand for flytting. Om disse ikke er fjernet står ikke weFlytter erstatningsansvarlig ved eventuell skade, og det vil også belaste ekstra for den tiden brukes å fjerne det.

4.3 Tilgjengelighet

Kunden er ansvarlig for at møbler og objekter er tilgjengelig for flytting. Det betyr å gi bilen vår tilgang til anlegget og en parkeringsplass. Dersom sperringer er på veien, eller parkeringsplassen ikke er gitt, vil vi belaste ekstra.

4.4 Verdifulle gjenstander

Kunden skal selv flytte alle gjenstander som kan skades ved utføringen av vårt arbeid.

4.5 Erstatning dersom tjenesten ikke kan utføres grunnet kundens forhold

Dersom weFlytter på grunn av manglende medvirkning fra kundens side etter punkt 4.1 til 4.4 ikke kan utføre tjenesten som avtalt, vil weFlytter kunne kreve erstatning for tap og kostnader dette medfører.

5 KUNDENS RETTIGHETER VED MANGEL VED TJENESTEN

5.1 Reklamasjonwe

Flytter oppfordrer kunden til å gi beskjed så raskt som mulig dersom kunden mener at resultatet ikke er tilfredsstillende, eller om kunden mener det er oppstått skader som følge av tjenesten. Kunden må reklamere på eventuelle mangler ved tjenesten innen rimelig tid og senest innen 2 løpedager etter at kunden oppdaget eller burde oppdaget mangelen.

5.2 Retting

Ved reklamasjon på forhold som etter loven utgjør en mangel, skal weFlytter rette mangelen innen rimelig tid. Dersom kunden mener tjenesten er mangelfull, plikter kunden å sende innredegjørelse sammen med bilder eller annen nødvendig dokumentasjon på forholdet som kunden mener utgjør en mangel. Dersom slik dokumentasjon ikke blir oversendt samtidig med mangelsinnsigelsen, plikter weFlytter ikke å foreta besiktigelse og eventuell retting av forholdet. Redegjørelse og bilde dokumentasjon sendes til support@weclean.no.

6 ERSTATNING

weFlytter er ikke ansvarlig for skader på møbler eller objekter på grunn av deres forringelse og for skader forårsaket av flytting av møbler og objekter på grunn av utilgjengelighet. weFlytter er heller ikke ansvarlig for møbler og objekter som rives fordi de er gamle, skadet, eller på annen måte ikke holder normal standard. Force MajeureSelskapet er ikke ansvarlig for forsinkelser eller tilfeller der force majeure gjør det umulig å levere tjenesten. Eksempler: streik, opprør, naturkatastrofer, strømbrudd eller manglende telefondekning.

Info om Desinfisering

information

Infor about Hjemmekontor vask

information