Våre renholdere er ansatt og har renholdsfaglig opplæring. Våre leveranser sikres for 10 millioner kroner, gjennom Gjensidige Skadeforsikring.
Som Norges første renholdsbedrift med bestillingsapp, investerer vi i digitale flater for å optimalisere drift og rapportering.
Alle som jobber i weClean er juridisk sikret 10% fremtidig utbytte av bedriftens potensielle overskudd.
Vi ønsker at fremtiden skal være transparent. Derfor gir vi alle våre kunder og ansatte fult innsyn i hvor pengene for renhold går.
Les og finn tjenesten du ønsker å bestille. Gå til bestilling og "finn time", velg deretter tjenesten du ønsker å bestille.
Om du ønsker, kan du velge foretrukken renholder. Du kan også velge; "Velg første ledige ansatt", det vil gi deg større mulighet og få levert til tiden du ønsker.
Velg dato og oppstarts tidspunkt. Husk at. om du har ønsket en spesifikk renholder, vil systemet lete etter ledig tidspunkt i forhold til den ansattes timeplan.
Les over detaljene på bestillingen før du fullfører. Velg mellom Vipps og kort løsning, betal og motta bekreftelse på e-post med kvittering.
Kim er seriegrunder og en av de to brødrene som startet opp weClean.
Tolu er en sosial entreprenør, engasjert i å drive løsninger for fattigdom og forbedre menneskelige utviklingsindekser.
Lydia jobber som kontor- og økonomiadministrator. Bidrar enormt til opplæring av ansatte og kundeservice.
Davor startet å jobbe med oss i 2017, elsker å rense tepper og er weClean`s driftssjef.