Ofte stilte spørsmål – Bedriftsrenhold

Hvordan kan jeg få weClean til å vaske vår arbeidsplass?

Ved å trykke her, kommer du inn på vår side om Bedriftsvask. Etter at du har fylt ut skjemaet, vil du bli kontaktet av vår driftsleder, som senere kommer på en befaring og kan forklare resten av prosessen i detalj.

 

Hva skjer på en befaring?

Under en befaring, kommer vanligvis vår daglige leder eller driftsleder for å presentere weClean, snakke om kundens behov, og ikke minst estimere hvor lang tid det vil ta å vaske bedriftslokalene. Etter befaringen sender vi over et tilbud, basert på denne befaringen.

 

Oppbevarer dere nøkler for bedriftskunder?

Jepp! Du som kunde kan enten velge å gi den til renholder, eller oppbevare den i nøkkelskapet på vårt kontor.

 

Får bedriften fast renholder?

Ja, våre bedriftskunder blir som regel tildelt én eller flere faste vaskere. Om vedkommende skulle bli syk, skaffer vi en erstatning for dette tilfellet.

 

Hvilke typer arbeidsplasser vasker weClean?

Vi vasker kontorlandskaper, co-working spaces, treningssentre, dagligvareforretninger, trappeoppganger, og mye mer.

 

Har weClean kontrakter med sine bedriftskunder?

Jepp! Etter at begge parter har blitt enige om arbeidsomfang og pris, sender vi over en kontrakt med juridiske detaljer for samarbeidet. Denne kontrakten skal deretter signeres og returneres.

 

Må bedriften ha utstyr tilgjengelig for renholder?

Vi tilbyr eget vaskeutstyr for bedriften. Ekstra kostnader angående utstyr skjer etter avtale.

 

Hva kan jeg forvente av weCleans bedriftsrenhold?

Gjennomføring av bedriftsrenhold er unik for hver kunde, men vår grunnleggende utføring for bedriftsrenhold er som følger:

Sanitærrom:

Her brukes bare rød mikrofiberklut. Frie flater, brytere, armaturer og sanitær innredning blir tørket av med tørr klut. Speil blir tørket med glasskjemi. Vask, armatur, toalett og annen sanitær innredning blir deretter vasket med bad/kjøkken-kjemi. Papir og såpe sjekkes for påfyll og søppel tømmes. Toalettet blir grundig rengjort fra oven og nedover. Dobørsten blir alltid brukt. Gulvet fuktlegges til slutt med en lett spray av kjemi, før vi tørker over med mikrofibermopp.

Arbeidsrom/møterom/fellesareal:

Ryddige pulter og frie flater avtørkes. Flekker fjernes med mikrofiberklut og universal spray. Gulv tørrmoppes og flekker blir spot-vasket med mikrofibermopp. Tepper støvsuges. Søppel tømmes og poser blir skiftet.

Kjøkken:

Ryddig kjøkken vaskes. Flater og fronter blir tatt med kjøkken-kjemi. Søppel tømmes og poser blir skiftet. Man kan også avtale at vi rydder og tar oppvask.

Periodisk arbeid:

Etter avtale med kunde, kan lokalene (eller spesifikke deler av lokalet) vasket grundigere.

 

Hvilken opplæring får  weCleans renholdere?

Alle våre renholdere går gjennom en tre-trinns opplæring: Teori, praksis og praksis. Vi holder også på med å utvikle vår egen vaskeskole, weClean Academy, som vil gi våre renholdere ytterligere trening i form av skriftlige tester.

 

Hva gjør jeg om renholder ikke dukker opp til avtalt tid?

Om renholder ikke møter opp til avtalt tid kan du kontakte oss på tlf 90481060 eller ved å sende en epost til support@weclean.no, så vil vi hjelpe deg så fort vi kan.

 

Hvordan vet jeg at jeg kan stole på renholder?

Alle våre renholdere går igjennom en rekrutteringsprosess og opplæring som sørger for at alle er skikket til å utføre hjemmerenhold. Vi inviterer også alle våre kunder til å være aktiv i deres tilbakemelding på vårt renhold, slik at vi kan rette opp i uregelmessigheter.

 

Hvilket språk snakker renholder?

Alle våre renholdere snakker enten norsk eller engelsk.